FAQ - Medlemskort

FAQ – Problemer med medlemskort


🔹 Mit adgangskort virker ikke – hvad gør jeg?
Tjek først om du har betalt dit kontingent. Hvis det er i orden, så kontakt os – vi kan hurtigt tjekke dit kort i systemet.

🔹 Mit kort blinker rødt i døren – hvad betyder det?
Det betyder typisk, at kortet ikke er aktivt. Det kan skyldes manglende betaling, defekt kort eller en systemfejl. Kontakt os, så løser vi det.

🔹 Hvordan får jeg et nyt kort?
Har du mistet eller ødelagt dit adgangskort, kan du få udstedt et nyt mod et gebyr. Skriv til os, så ordner vi det.

🔹 Hvor lang tid går der, før mit kort virker?
Nye eller genaktiverede kort virker normalt inden for få minutter. Oplever du problemer længere tid, så giv os besked.

🔹 Kan jeg træne uden adgangskort?
Af sikkerhedsmæssige årsager skal alle medlemmer bruge deres eget kort. Hvis du har akutte problemer, så kontakt os, inden du møder op.

🔹 Hvordan kontakter jeg jer?
📧 [Indsæt mail]
📞 [Indsæt telefonnummer]
Du kan også skrive via vores sociale medier.